Portada > Notícies 21 DE JULIOL, OBRA D...

17 de juliol de 2019

21 DE JULIOL, OBRA DE TEATRE "DETOUR'97"

L'obra teatral 'Detour'97' es presenta el proper 21 de juliol al teatre municipal de Barberà de la Conca a les 19 h. Es tracta d'una producció teatral de 7898DC-Produccions en col·laboració amb l'ajuntament de Barberà de la Conca, que ha cedit el teatre municipal per a l'assaig i construcció escenogràfica a càrrec de Jordi Bona. A canvi, l'audiència gaudirà de l'estrena gratuïta.

Dirigida per Dani Herrero Llebaria amb l'ajuda de Mònica Bartolí e interpretada als papers principals per Josep Mª Piñol i Francina Fernàndez, acompanyats per Anna Padrell i Marcel Ferré.

'Detour'97' és una adaptació contemporània del clàssic homònim dirigit per Edgard G. Ulmer: un Homer perdut i confòs en la nit empren un viatge per recuperar la seva idealitzada xicota.

Quilòmetres, discoteques, habitacions d'hotel, molta festa... i una mort accidental el llençaran als braços de la Savage, una dona fatal que el confronta sense por amb les seves mentides, les seves addiccions, les seves baixes passions i ambicions... fins a la mort.

Teatre dramàtic contemporani per adults a Barberà de la Conca. No t'ho perdis!