Portada > municipi > joventut La Setmana de la Jov...

02/08/2013

La Setmana de la Joventut 2013 començarà el 12 d'agost

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Barberà de la Conca en col•laboració amb l’Oficina Jove Conca de Barberà ha organitzat la Setmana de la Joventut de Barberà que tindrà lloc del 12 al 16 d’agost de 2013 i que finalitzarà per la vigília de Festa Major.

De la Setmana de la Joventut es pot destacar un taller de graffitis amb la tècnica Street Art que es durà a terme els matins del dies 12, 13 i 14, d’11.00h a 13.00h i en el qual es decorarà una paret del camp de futbol del poble. Aquesta activitat és per majors de 12 anys i anirà a càrrec d’Adrià Pena, un jove de la Guardia dels Prats que va exposar a la Mostra d’Art Jove 2012 de la Conca de Barberà.

A la tarda del dia 12 hi haurà un taller de fotografia al Local Social; aquest taller es realitzarà per donar el tret de sortida al Concurs de Fotografia Jove que comença el mateix dia i finalitza el 20 d’agost coincidint amb la fi de la Festa Major 2013. El concurs té per objectiu promoure la participació jove i l’arrelament al municipi i tindrà dues categories de participació: de 12 a 16 anys i de 16 a 30 anys. Les fotografies s’hauran de realitzar al llarg de la Setmana de la Joventut i Festa Major i es podran presentar a l’Ajuntament fins el 21 d’agost. La temàtica del concurs és “la vida al poble de Barberà de la Conca”. Podeu consultar les bases del concurs a la pàgina web de l’Ajuntament.

“Nit sota els estels” és la pròxima activitat que també es durà a terme el 12 i que començarà a les 22.00h al Pati del Castell. Aquesta activitat és per a majors de 12 anys. El dimarts 13 d’agost a les 18.00h es realitzaran tallers d’estiu a la Marinada amb un taller de perruqueria i amb un taller de construcció d’un marc de fotos que s’anomena “la foto italiana”. A les 19.00h a la sala del vídeo es durà a terme una altra activitat per a majors de 12 anys: El torneig de FIFA. A les 11 de la nit s’ha organitzat una gimcana nocturna per a joves.

El dimecres 14 a les 18.00h hi haurà un Chillout Saludable a la Marinada, un taller de còctels sense alcohol per a totes les edats que anirà acompanyat de música ambient. Per acabar la vetllada, a les 21.00h es realitzarà un sopar de joves a la pista. El dijous dia 15 al matí hi haurà un Parc aquàtic a la piscina i a la tarda cinema a la fresca, ambdues activitats en el marc de la Festa Major. A les 20.00h s’inaugurarà el graffitis que els joves hauran realitzat al llarg dels tres primers matins de la setmana.

El dijous 16 d’agost tindrem una bicicletada popular i un taller de malabars en el marc de la Festa Major i en el marc de la setmana jove un taller per aprendre a maquillar-se que es durà a terme a les 18.00h al Local Social. A la nit hi haurà Festa Jove amb Hotel Cochambre i Discoteca mòbil. Per aquesta última activitat hi haurà a disposició el Servei de Transport Jove per afavorir l’arrelament comarcal i la seguretat a les carreteres.

Finalment, passada la Festa Major la regidoria de Joventut organitzarà un curs intensiu d’introducció a la llengua i la cultura romanesa. El curs anirà a càrrec de Gabi Torok, una veïna de Barberà que al llarg de 4 sessions de 2 hores ens donarà nocions bàsiques sobre la llengua romanesa i ens explicarà els trets principals de la cultura de Romania. Aquesta activitat ja es va dur a terme l’any passat amb l’idioma que es parla al Senegal, el wòlof. Per poder participar-hi cal inscriure’s a l’Ajuntament de Barberà de la Conca i el preu total de l’activitat són 3€.

DESCARREGA'T LES BASES DEL CONCURS

DESCARREGA'T LA BUTLLETA D'INSCRIPCIÓ DEL CONCURS