Portada > municipi > joventut Barberà de la Conca...

Barberà de la Conca tanca la seva setmana jove

Aquest passat dilluns dia 20 d’agost Barberà de la Conca va tancar la seva Setmana Jove. Des del dilluns dia 13 han estat cinc dies de festa dedicats als joves, amb activitats programades matí i tarda, on han fet cap des dels més petits fins als més grans del poble. La Setmana Jove de Barberà de la Conca l’organitzen l’Ajuntament, la Comissió de Festes i el Servei Comarcal de Joventut.

Les activitats es van posar en marxa el dilluns 13, a les 17.00h, amb els tallers d’estiu que es van dur a terme a la piscina municipal. La trentena de nens i nenes que s’hi van acostar, i també els que ja no són tan petits, es van deixar fer pentinats d’allò més divertits i originals. També van aprendre a construir un mòbil musical dels que es pengen darrere les portes i sonen quan s’obre i es tanca, fet a base de xapes de refresc reutilitzades, de manera que la canalla es pot conscienciar una mica més de la importància de reciclar i reutilitzar.

L’endemà dimarts a les 11.00h, davant el cafè la Marinada, es va instal·lar el simulador de conducció d’Honda, amb el qual tots els que s’hi van acostar van poder aprendre com reaccionar davant de situacions inesperades a la carretera. A les 19.00h, i altre cop a la piscina municipal, el socorrista va ensenyar a tothom qui s’hi va reunir les nocions bàsiques que cal saber per tal de poder reaccionar correctament davant una situació d’emergència a l’aigua, en el marc del taller de socorrisme aquàtic.

Les activitats van continuar el dijous dia 16, amb el parc aquàtic que va estar muntat a la piscina municipal durant tot el dia. I a la tarda, a les 18.30h, els jocs tradicionals van fer passar una bona estona a més de 120 nens, nens, pares, mares i avis a la pista poliesportiva. L’endemà divendres la nit estava reservada als concerts, amb l’actuació d’Hotel Cochambre i discoteca mòbil. Val a dir que hi va haver servei de Transport Jove, per acostar els joves a Barberà i després tornar-los sans i estalvis fins a casa.

La setmana la va tancar el festival de música a càrrec de “les nenis de Barberà”. La cita era el dilluns dia 20, a la sala gran del cafè a les 19.00h, i el públic, més de 100 persones, va respondre acudint en massa a l’espectacle i mostrant-se d’allò més efusius durant tota l’actuació. Des de l’organització es vol agrair la feina feta a tots aquells que any rere any fan possible la Setmana Jove de Barberà de la Conca, i a tots els veïns i visitants que hi han participat, perquè sense ells no es podria ni tindria sentit fer-la.