Portada > municipi > joventut Taller de wolòf a B...

Taller de wolòf a Barberà, apunta-t'hi!

Aquest estiu l’Oficina Jove, en col·laboració amb els ajuntaments de Barberà de la Conca, l’Espluga de Francolí i Montblanc i l'Àrea de Benestar Social del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, organitzen en aquestes tres poblacions tallers d’introducció a l’àrab, el xinès i el wòlof, de la mà de tres professors i professores natius.

Enguany serà la primera edició d’aquesta proposta, que neix amb l’objectiu d’oferir als assistents nocions bàsiques sobre aquestes llengües i les seves respectives cultures, i que té la voluntat d’animar a tothom a desplaçar-se als diferents municipis i realitzar-los tots tres a través d’un abonament especial. La inscripció a cadascun dels tallers té un preu de 2€, i l’abonament té un preu de 5€.

L’àrab i el xinès és sobradament conegut que són dos idiomes i dues cultures cada dia més presents a casa nostra. Però un cas una mica diferent és el del wòlof, llengua que es parla al nord oest del continent africà i que és majoritària al Senegal. Aquest és el país d’origen d’un bon nombre de nous habitants de la Conca de Barberà, i per aquest motiu s’ha inclòs en el cicle de tallers.

Tota la informació referent a l’activitat i les inscripcions a cadascun dels tallers es poden fer tant a l’Oficina Jove, situada al Palau Alenyà de Montblanc, com a qualsevol dels tres ajuntaments dels municipis on es durà a terme l’activitat. Els tallers, dies, lloc i municipis on es duran a terme són els següents: Àrab a l’Espluga de francolí, del 17 al 20 de juliol al Casal i de 17.00h a 19.00h; Xinès a Montblanc el 14, 16, 21 i 23 d’agost al Casal d’Entitats, de 10.30h a 12.30h; Wòlof a Barberà de la Conca, el 31 de juliol i el 2, 7 i 9 d’agost al Punt de Lectura, de 10.30h a 12.30h.