Portada > municipi > joventut Barberà de la Conca...

Barberà de la Conca viurà la seva Setmana Jove

Aquest proper dilluns dia 13 d’agost Barberà de la Conca enceta la seva Setmana Jove. Seran cinc dies dedicats als joves, amb activitats programades matí i tarda, on de ben segur faran cap des dels més petits fins als més grans del poble. La Setmana Jove de Barberà de la Conca l’organitzen l’Ajuntament, la Comissió de festes i el Servei Comarcal de Joventut.

Engegaran motors el dilluns a la tarda, a les 17.00h, amb els tallers d’estiu que es duran a terme a la piscina municipal, on ens pentinaran i aprendrem a construir un mòbil musical dels que es pengen darrere les portes. L’endemà dimarts, a les 11.00h, s’instal·larà davant la Marinada el simulador de conducció d’Honda, amb el qual aprendrem com reaccionar davant de situacions inesperades a la carretera. A les 19.00h, i altre cop a la piscina municipal, es farà el taller de socorrisme, on aprendrem les nocions bàsiques per saber afrontar una situació d’emergència a l’aigua.

Les activitats continuaran el dijous dia 16. Hi haurà muntat un parc aquàtic a la piscina municipal durant tot el dia, i a la tarda, a les 18.30h, jugarem als jocs tradicionals a la pista poliesportiva. La nit del divendres 17 està reservada als concerts, amb l’actuació d’Hotel Cochambre i discoteca mòbil. Cal recordar que hi haurà servei de Transport Jove.

La setmana la tancarà el festival de música que se celebrarà el dilluns dia 20, a càrrec de “les nenis de Barberà”. La cita és a la sala gran del cafè a les 19.00h. Des de l’organització es vol agrair la feina feta a tots aquells que fan possible aquesta Setmana Jove, i convidar a tothom, veïns i forasters, a gaudir de les activitats.